Konfigurácia programu
Späť
Ako funguje panel pre vašich zákazníkov?
Posledná aktualizácia: 08.11.2023
Vďaka Zákazníckemu panelu má každý Váš zákazník prístup na špeciálnu stránku so zoznamom vystavených faktúr a stavov ich platieb. Vďaka tomu môžete ľahko a rýchlo poskytnúť svojim zákazníkom náhľad na všetky faktúry, ktoré im boli vystavené.
Pre aktiváciu Zákazníckeho panelu:
1. v menu Nastavenia > Nastavenia účtu > Tvoj účet > Zákazníci > vyberte možnosť: Zapnite Panel klienta
Pre aktiváciu Zákazníckeho panelu:
1. v menu Nastavenia > Nastavenia účtu > Tvoj účet > Zákazníci > vyberte možnosť: Zapnite Panel klienta
2. Zadajte podrobnosti o zákazníkovi a kliknite na Odkaz na panel klienta
3. Odošlite odkaz na novo otvorenú stránku klientovi. Zákazník kliknutím na tento odkaz získa stránku so zoznamom všetkých jemu vystavených faktúr spolu so stavmi platieb.
Späť
Komentáre
Pridať komentár