Ako zaistiť prístup Technickej podpory?
Posledná aktualizácia: 08.11.2023
Občas sa na nás obraciate so žiadosťou, aby sme sa pozreli na problémy alebo chyby v dokumentoch, ktoré ste zadali do systému. Keďže sa snažíme chrániť Vaše údaje, zaviedli sme funkciu, ktorá zaisťuje bezpečnosť uchovávaných dát na Bitfaktura.sk a súčasne vo výnimočných prípadoch umožňuje pomoc našim zákazníkom.
Zaistenie prístupu správcom systému nám umožní kontrolovať faktúry, zákazníkov a hlásenia (prehľady). Dobu trvania takéhoto prístupu si stanovujete sami (vo väčšine prípadov našich Klientov žiadame o prístup po dobu 7 dní). Bez Vášho predchádzajúceho súhlasu nemáme možnosť kontrolovať vystavené účtovné doklady, hlásenia (prehľady) či zákazníkov. Takže ak nám chcete umožniť prístup, musíte postupovať podľa nižšie uvedeného návodu.
Ako umožniť prístup administrátorom:
- Pre zaistenie prístupu sa musíte prihlásiť do svojmu účtu na Bitfaktura.sk.
- Následne prejdite do menu Nastavenia - Nastavenia účtu.
- Tlačidlo "Poskytnúť dočasný prístup k účtu pre technickú podporu" sa nachádza v spodnej časti prvej záložky - "Váš účet".
- Po kliknutí bude automaticky zvolený dátum po dobu jedného týždňa.
Späť
Komentáre
Pridať komentár