Nastavenie faktúr

Ako skontrolovať, či bola faktúra doručená do schránky obchodného partnera

Posledná aktualizácia: 03.01.2024


Ak chceme skontrolovať, či náš klient (jeho poštový server) prijal korešpondenciu s faktúrou odoslanou priamo zo servisu, je nutné prejsť do náhľadu vystavenej faktúry a kliknúť na jej číslo.

Následne sa pod faktúrou objaví položka Činnosti spojené s týmto dokumentom.

Na paneli aktivít sa nachádzajú informácie o tvorbe, editovaní, tlači a odosielaní dokladu, ktoré obsahujú presný dátum a čas procesu. Status doručené, ktorý je viditeľný vyššie, nás informuje o tom, že server pošty nášho klienta celkom určite korešpondenciu prijal, čo ale neznamená, že ju klient musel čítať. Správa mohla uviaznuť v jednej z početných záložiek na serveri, napr. v zložke SPAM.

Ďalšími statusmi odoslania dokladu sú: čakajúca (odosielaná korešpondencia) modrej farby a status nedoručené v červenej farbe.

Červený status zobrazuje správu o príčine nedoručenia správy.

A čo v prípade, keď máme dlhú dobu status odosielania správy modrej farby. Je to spojené s procesmi radu poštových serverov, ktoré prvú správu "vracajú" ako SPAM, ale so žiadosťou o opätovné odoslanie správy na potvrdenie dôveryhodnosti správy. Druhé automatické odoslanie správy z nášho servera je prijaté a doručené užívateľovi pošty. Potom sa status správy v servise BitFaktura.sk mení na doručené (zelená farba).


Späť


Komentáre

Pridať komentár