Samostatná konfigurácia odosielania dokladov e-mailom
Posledná aktualizácia: 08.01.2024
Pre firmy, ktoré odosielajú e-maily v rôznych jazykových verziách alebo chcú odosielať e-maily z rôznych emailových adries, sme zaistili možnosť samostatného nastavenia odosielania e-mailov pre oddelenie.
Je možné napr. vytvoriť niekoľko oddelení firmy:
1. české oddelenie
2. anglické oddelenie
3. nemecké oddelenie
Potom zvoľte dané oddelenie, u ktorého sa budú faktúry vytvárať v danej jazykovej verzii a odoslanie e-mailu prebehne v danom jazyku a z príslušného e-mailu.
Konfiguráciu vykonajte v záložke Nastavenie - Údaje spoločnosti, kedy pri úprave údajov firmy označte príslušné možnosti
Samostatná konfigurácia dokumentov zasielaných e-mailom.
Je možné nezávisle nastaviť pole:
- e-mail, z ktorého sú odosielané e-maily
- kópia e-mailu
- predmet e-mailu
- šablóna e-mailu
- pripojiť PDF
- jazyková verzia faktúry
- predmet a šablóna pripomenutie neuhradenej faktúry,
V prípade pätičky odosielaných e-mailov, teda parametra {{footer}}, sa možnosť prispôsobenia tohto parametra nachádza v hlavnom nastavení účtu, v záložke Odosielanie e-mailom.
Ak nechcete pridávať rovnakú pätičku k rôznym konfiguráciám šablón e-mailov v jednotlivých oddeleniach, odporúčame pri nastavovaní vlastnej šablóny e-mailu zmazať parameter {{footer)) a u daného oddelenia zadať pätičku ručne.
Týmto spôsobom bude mať každé oddelenie nastavenú vlastnú pätičku e-mailov.
Funkcia Samostatná konfigurácia dokumentov zasielaných e-mailom je dostupná od tarifu Pro.
Späť
Komentáre
Pridať komentár