Konfigurácia programu
Späť
Ako pridať nového používateľa do svojho účtu
Posledná aktualizácia: 08.11.2023
Pokiaľ Váš spolupracovník ešte nemá prístup k Vášmu účtu v systéme, môžete si ho pridať a priradiť k danému oddeleniu (alebo oddeleniam) vo Vašej firme.
Je potrebné urobiť nasledujúce:
Je potrebné urobiť nasledujúce:
- prejdite do ponuky Nastavenia> Užívatelia;
- stlačte tlačidlo Pridajte / pozvite užívateľa (v tomto prípade ho budete pridávať);
- začiarknite políčko Vytvoriť používateľa ihneď (musí byť nastavené heslo);
- zadajte jeho e-mailovú adresu, heslo (a zopakujte ho) a Oprávnenie v systéme;
- stlačte tlačidlo Pridať používateľa.
Späť
Komentáre
Pridať komentár