Konfigurácia programu

Ako sa zbaviť duplicitných zákazníkov?

Posledná aktualizácia: 08.11.2023


Pri ručnom zadávaní údajov môže dochádzať k chybám či preklepom súvisiacim s menom zákazníka a tým zbytočne vytvárať ďalšieho zákazníka na zozname.

BitFaktura tento problém rieši tým, že ponúka možnosť zlúčenia zákazníkov.



Je potrebné urobiť nasledujúce:
  • prejdite na kartu Zákazníka
  • začiarknite políčka pri podobných menách
  • stlačte tlačidlo Zlúčenie zákazníkov
Zvoľte údaje zákazníka, ktoré majú zostať po zlúčení vybraných.

dane


Vďaka tomu zostane na zozname zákazníkov zo všetkých vybraných iba jeden zákazník.

Ak sú v rovnakom poli rôzne údaje Zákazníkov, systém toto pole aktualizuje o údaje zo Zákazníckej karty vybrané tlačidlom Vybrať.

Zlúčenie zákazníkov nebude mať vplyv na údaje umiestnené na predtým vystavených dokladoch.


 

Späť


Komentáre

Pridať komentár